درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد
سرخط خبرها

حاج‌صفی: بعد از مسابقه با هنگ کنگ به ما کم لطفی شد

  • کد خبر: ۲۰۷۶۷۲
  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴
حاج‌صفی: بعد از مسابقه با هنگ کنگ به ما کم لطفی شد
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت که در دو دیدار اخیر برابر فلسطین و هنگ کنگ در زدن ضربات آخر بی‌دقت بوده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، احسان حاج صفی در نشست خبری پیش از بازی ایران مقابل امارات در دیدار سوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، گفت: خدا را شکر بعد از دو بردی که بدست آوردیم شرایط خوبی داریم و صددرصد آماده هستیم. فردا با تیم خوب امارات بازی داریم. قطعاً نقاط ضعف و قوت این تیم را آنالیز و از نقاط ضعف این تیم خوب استفاده می‌کنیم و به گل می‌رسیم. امیدوارم فردا یک بازی خیلی خوب از هر دو تیم شاهد باشیم و همه هواداران از بازی لذت ببرند و سه امتیاز بازی را بگیریم.

وی افزود: یکسری کم لطفی‌ها به ما شده است. خودمان قبول داریم که در ضربات آخر کمی کم دقت بودیم. برابر هنگ‌کنگ نزدیک به ۷۰ درصد مالکیت توپ داشتیم و شرایط‌مان خیلی خوب بود، اما در ضربات آخر در این دو بازی کم دقت بودیم. فکر می‌کنم حدود ۱۶ شوت به دروازه حریف زده باشیم. این کار آسانی نبود. باز هم می‌گویم یکسری کم لطفی نسبت به ما در بازی قبلی شده است.

کاپیتان تیم ملی خاطرنشان کرد: شرایط تیمی ما نسبت به بازی قبلی خیلی خوب است و سعی می‌کنیم برای بازی فردا شرایط‌مان خیلی بهتر باشد و ان‌شاءالله سه امتیاز را بگیریم.

حاج صفی در پاسخ به این سؤال که بعد از سامان قدوس بهترین عملکرد را مقابل هنگ کنگ، داشت، عنوان کرد: داخل تیم هیچ بازیکنی دنبال عملکرد فردی نیست. خداراشکر ۲۶ بازیکن آماده داریم. همه برای بازی‌ها آماده هستند، چه کسی که پاس بیشتری می‌دهد یا برای آقای گلی یا کلین شیت تلاش می‌کند. ما فقط به موفقیت تیم فکر می‌کنیم و هدف تیم ما همین است. تا الان دو فینال را پشت سر گذاشتیم، فردا هم فینال سوم را پیش‌رو داریم. امیدوارم در پایان به آن هدفی که داریم برسیم.

منبع: تسنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->